Prima pagină > Uncategorized > Din nou despre bio-chipuri

Din nou despre bio-chipuri

Stiinta o sa ajunga la o mare dezvoltare
incit nu va mai fi nevoie de oameni….”
S.J.Lec – 1967

Am purtat timp de doua saptamani cardul cu cip la mine mereu. In magazine, la scoala, la mall-uri. In tot acest timp am avut o sumedenie de ganduri care nu ma caracterizeaza de fel, nu are rost sa le insir aici cert este ca aveau de a face cu a cantrazice insasi existenta lumii spirituale. Mi-am dat imediat seama ca este o agresiune si am contracarat. Intamplator de vreo doua zile am lasat cardul meu cu cip acasa. Evident nici un astfel de gand nu mi-a mai trecut prin minte.. Initial am crezut ca e o coincidenta dupa care am avut surpriza sa vizionez aparent intamplator acest clip trimis de o cunostinta
:

Gandul este un impuls electromagnetic pe care un computer il poate decodifica si traduce intr-o miscare si, invers, un program computerizat poate fi tradus in impulsuri electromagnetice care prin unde radio poate fi comunicat si implantat la nivel subliminal in creierul nostru….

In mintea mea au inceput inca de cand am vizionat filmul care nu dureaza decat cateva minute sa imi tes un rationament. De ce acest card nu a avut efect asupra mea pana acum? M-am gandit si cred acum cu toata convingerea ca acest cip este de fapt un receptor care poate fi activat cu ajutorul unui transmitator. Transmitatorul trebuie sa se afle undeva fizic, si ca locul acestui transmitator este la Mall ( locul cel mai probabil de unde oamenii isi fac cumparaturile) Deci transmitatorul este pozitionat in Malluri ( toate mallurile apartin francmasoneriei asta se poate verifica pe net) si emite in continuu semnale care sa contrazica efectiv credinta si spiritualitatea oamenilor.

Este o experienta personala pe care am dorit sa o impartasesc cu voi. Cred ca in curand probabil ca vom avea de a face cu transmitatoare mult mai puternice care vor activa aceste cipuri indiferent de distanta. Sau cu cipuri mult mai puternice care vor recepta aceste transmisiuni. Eu ma gandesc foarte serios sa refuz cardul ( imi aduc aminte ca acum un an cand parintele Iustin Parvu vorbea despre asta am gandit ca e putin exagerata reactia lui…., ca nimic nu ma poate atinge si influenta etc ca e de ajuns o rugaciune un zid de lumina o procedura samd…).

Pana acum nu imi imaginam ca exista mijloacele fizice de a face un asemenea atac informational si psihologic in masa dar vizionand filmul m-am convins ca aceste mijloace exista de mult.

http://laedra.multiply.com/

„Sa respecti poruncile lui Dumnezeu, sa-L iubesti pe Dumnezeu mai presus deorice si pe aproapele tau la fel ca pe tine însuti, sa nu raspunzi la rau cu rau, sa-i faci bine dusmanului tau, sa-i binecuvintezi pe cei care te blesteama,sa fii umil si blând, si astfel vei deveni Copil al Celui Preaînalt” Iisus

Categorii:Uncategorized
  1. Andrei Cimponeriu
    25 Ianuarie 2011 la 14:18

    Este vorba de un biocip carte de identitate? Sau pasaport? Cine le distribuie?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

