Prima pagină > Uncategorized > Cum calculeaza chinezii varsta creierului!

Cum calculeaza chinezii varsta creierului!

Un test care verifica varsta creierului daca este egala cu varsta…corpului sau… mai in varsta!!!
1. click pe „Start”
2. Asteapta numaratoarea inversa: 3, 2, 1
3. Memoreaza pozitia numerelor pe ecran si click pe cercurile de pe ecran in ordinea crescatoare a numerelor, de la cel mai mic la cel mai mare.
4. La sfarsit calculatorul va va da virsta creierului vostru. Succes!

VERIFICA-TI VARSTA CREIERULUI AICI!

Categorii:Uncategorized
  1. 5 Martie 2010 la 10:27

    Serios??? Pai daca-i pe-asa, inseamna ca am 120 de ani. :-)) Nici mai mult, nici mai putin, ha ha ha ha! O fi de bine, o fi de rau? Stii ceva, cine n-are batrani, sa-si ia o Oana. :-)) Dar tu, cati ani ai?

  2. robertinob
    5 Martie 2010 la 10:39

    Pai eu azi sunt cam obosit asa ca „am reusit decat” 52 de ani!😀

  3. 5 Martie 2010 la 10:53

    Mi-am tras seva si inteligenta din orezul lor. Data viitoare impart portia cu tine. Stay tuned!😉

  4. ovidiu
    7 Martie 2010 la 10:21

    Babelor. Eu am 32 in conditii de stres maxim. Daca ma incordez putin aproape ce nici nu m-am nascut.Testul asta, daca esti prea ,,tare” aproape ca te baga-n P…. matii!

  5. robertinob
    7 Martie 2010 la 16:30

    Pai in cazul asta in curand vei fi cautat de CIA, FBI, ce-o mai fi ramas din KGB si bineinteles Mosad!!!

  6. pHAnTa
    31 Octombrie 2011 la 21:17

    Mia aratat 58:))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

